PocketDream

mest om det som inte syns

en riktigt dålig dag.

Publicerad 2007-12-04 22:06:24 i

Smärtsusningar, obehagliga stirrande läkare, mensröda värktabletter, suddigt synfält, oåtkomliga sjukgymnaster, inget anställningsavtal = ingen sjukersättning. Får inte gå till min massör den-enda-som-kan-ta-bort-det-onda-Martin "för han kan göra det värre". Det kan inte bli värre än så här! Är det nån gång i livet jag vill vrida klockan tillbaka så är det nu. Jag skulle aldrig åkt från Norrköping utan att ställa den enda frågan jag vill ställa (men inte vågade utan ställde tusen andra istället) då hade jag inte varit så ledsen och frustrerad över att behöva åka därifrån när jag satte mig i bilen och då hade jag inte heller kört så hetsigt. Jag är en idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PocketDream

Skräddare i Göteborg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela