PocketDream

mest om det som inte syns

kyssar & körsbärsöl...

Publicerad 2007-11-06 22:38:31 i

... Jo jag drack faktiskt körsbärsöl i lördags. God damn, va gott det var! Rekommenderas starkt :D Väl värt en sväng förbi Delirium, de har 1999 andra ölsorter också, om man nu inte uppskattar vackert rubinröd öl som smakar allt annat än bitter malt.

Andra smakprover från min senaste helg - Chokladfestival och Sjöbarens fisksoppa med vitt vin. Vällagrat kinesiskt risvin som smugglats ombord på Ostindiefararen, bjöds jag på i en liten etta i Frölunda i fredags. Mycket trevligt. Och så alla de där kyssarna... åh.




image37

Jag & Stellan.


I söndags tog Karin och jag och Stellan en långpromenad i det underbara höstvädret.

Karin min vän, så glad att hon finns. Vad gjorde jag utan henne? Hon står med båda fötterna på jorden och lever alltid i nuet. Vilken förebild! Och vilken klippa att luta sig mot. Hon vet vad som behöver sägas och hon säger det när jag behöver höra det. Tack för att du finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PocketDream

Skräddare i Göteborg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela