PocketDream

mest om det som inte syns

msn duger till mycket...

Publicerad 2007-10-06 20:31:00 i

... men det går över STYR när det droppar in griniga mejl från vissa av de trognare msn-kontakterna med anklagelser om att man är inne alltför sällan. Javisst fan är jag det, om sällan räknas som två-tre gångger i veckan! I pleeed guilty!

Men jag säger som jag sagt många gånger förut - kom och hälsa på mig då! Jag har ju bjudit in dej! Eller så kommer jag skitgärna och hälsar på hos dej. Eller ring... plocka upp luren och ring, betydligt smidigare än att parkera sig framför datorn, sätta på, logga in bara för o säga "hejdej, läget då, haft en bra dag?" Det är väl jättetrevligt om en relation kan utvecklas vidare, att man faktiskt ses IRL, hur skräckinjagande det än kan kännas.

Snälla ring, du är mer än välkommen att göra det. Jag tillbringar oändliga antal timmar på cykel/buss/tåg eller i bil, vad är då mysigare än att byta några ord?

Det är jätteorättvist att anklaga mig för att inte logga in tillräckligt ofta eller att inte ge nåt tillbaka när du ger mig så mycket *förutom dåligt samvete?* och hota med att bort mig från sin msn-lista. Vi är väl ändå vuxna människor?

Massa kramar från Oliven

Om

Min profilbild

PocketDream

Skräddare i Göteborg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela