PocketDream

mest om det som inte syns

ÅRSSLUT.

Publicerad 2008-01-14 20:43:00 i

Jag: Ska du inte önska mej gott nytt år också? Sjukt dåligt och fegt att bara sluta höra av sej. Du kunde sagt som det var i stället. Jag var fullkomligt omotiverat kär i dej, vad korkat. Han: Ja det var fegt och dåligt av mig. Jag tycker bra om dej men kunde inte se att vi har nån framtid. Vet inte varför, det är något som fattas. Men tack för alla roliga helger. Slutsats- Du hade ingen större effekt på mej. Vi sågs ju faktiskt bara sju gånger, mellan juli och november. Jag är ganska oberörd. Snart är du glömd helt och hållet, snart kommer du inte ens att ligga och skava som ett litet sandkorn bakom ena örat. Inte ens det.

Om

Min profilbild

PocketDream

Skräddare i Göteborg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela