PocketDream

mest om det som inte syns

stjärnor

Publicerad 2009-01-11 22:40:53 i

Hej och hå, överjävlig smärta hela helgen lång. Så att man ser stjärnor. Pepprat mig själv med tabletter, zongel, tigerbalsam, flitigt stretchande och liggande på rygg med ispåse bakom nacken/ryggen (såå otroligt skönt). Jag biter ihop och slätar ut ansiktet. Skiten ska inte få göra mig rynkig i förtid.

Kulturkaramellen: Dokumentär (på svt i kväll) om konstnärerna Sigrid Hjertén och Isaac Grunewald.

Köpte ytterligare tre vita hyacinter på väg hem, älskar de små blomlökarna och de är ju sjukt billiga nu när ingen vill ha dem längre. Utom jag då förstås. Såg ängeln Julia Dufvenius med unge på spårvagnen, de hoppade av vid Brunnsparken. Hon är en sådan man känner igen t.o.m bakifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PocketDream

Skräddare i Göteborg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela