PocketDream

mest om det som inte syns

"M" som i munter?

Publicerad 2009-01-09 13:36:34 i

Det är fredag och jag är ledig! Solen lyser och det känns svårt onaturligt att stanna inne, men nu har jag ett kasst knä och kan bara gilla det jävla läget. Så vad gör man. Ritar mönster till en ny jacka såklart! Har en bit grön sammet som luggit och mognat några år, det kanske är dags att sätta saxen i den nu.

Jag kan till och med jobba några timmar, tog hem en pärm med hela förra årets statistik som ska sammanställas, så om jag bara fixar Office på datorn så har jag något att bita i.

Ikväll ska jag kolla på Let´s Dance för Kitty är med. Kitty är solen på min himmel. Härliga människa.

Kulturkakan får bli Morrissey med nya albumet "Years of Refusal". Sött o säljande omslag. Lyckliga unge.

Jag vill ha nya glasögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PocketDream

Skräddare i Göteborg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela