PocketDream

mest om det som inte syns

Duktigt Förbannad.

Publicerad 2009-06-08 23:35:29 i

Jag borde duscha och ta mig i säng men istället sitter jag och förfasar mig över all den förbannade främlingsfientligheten i världen och i synnerhet inom politiken.
Sverigedemokraterna har placerat en kvinnlig kusin till Lasermannen på en av sina valaffischer. En undersköterska vid namn Elena Yurkovskaya med ett stelt leende som krampaktigt håller sig i en dörrpost och påstås säga: "Jag tänker rösta på sverigedemokraterna i EU-valet den 7 juni!" Yeah right. Sjukt manipulativt och obehagligt.
"Ge oss sverige tillbaka!" Allvarligt?? En mer fantasilös och irrationell paroll får man väl leta resten av livet efter. Vem är det som tagit sverige från dessa demokrater? Som för övrigt anser att trygghet och tradition är det som vi svenskar framförallt bör sträva efter. Begrepp som fred och integritet kastar de utan att tänka efter i soptunnan.
Kan bara inte låta bli att dissa dessa tokiga människor som helt tappat greppet om verkligheten. Känner mig vansinnigt maktlös inför dessa trångsynta monster som tar plats och kräver att få synas och höras med sina vidriga åsikter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PocketDream

Skräddare i Göteborg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela