PocketDream

mest om det som inte syns

rise and shine sister

Publicerad 2009-03-21 09:51:51 i

Vaknade redan sju av sedvanlig mardröm (visit i gammalt hus och möten med obehagliga människor som vill mig illa) och gick genast upp för drömmarna brukar inte bli trevligare av att jag försöker somna om. Men den som går upp tidigt hinner mycket - röjt undan lite, handtvättat, surfat, mejlat, lagt in mina räkningar.
Andrea sover fortfarande. Det är underbart med besök över helgerna, man har garanterat sällskap i 48 timmar och innan brukar jag skriva en lista i huvudet på saker vi kan göra så det är vanligtvis full rulle. Nu ska jag börja fixa frukost så hon vaknar.
Det står nya tulpaner på mitt bord. Dagarna är lika långa som nätterna nu och ljusare blir det. Jag är glad. Nästan in i själen glad. Det här blir en bra lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PocketDream

Skräddare i Göteborg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela