PocketDream

mest om det som inte syns

udda nöjen

Publicerad 2012-12-18 19:22:23 i

Jag ska formatera om min dator. Den börjar bli gammal och kinkig och kräver sin fix (omformatering) allt oftare, för att jag ska få surfa relativt problemfritt. Så jag tog tag i situationen ikväll och började förbereda. Det vill säga, ta vara på alla dyrbara bokmärken så jag inte skulle gå miste om de obskyra skatter jag hittat på nätet.
 
Det finns många skatter. Ojojoj. Tex har jag som nöje att sitta och läsa förlossningsberättelser. Jo faktiskt, även fast jag inte har egna barn och nog inte heller tänkt få några, så är det ett högt skattat nöje att läsa dessa berättelser. Det är som skräck för mig, jag sitter med uppspärrade ögon och magknip och läser hungrigt om okända kvinnors födslovåndor. Jag har en mapp full i bokmärkeslistan.
 
Förresten är det alldeles för lätt att samla på sig bokmärken. Här sitter jag och har hela skärmen full nu. Men de måste sparas, det är som den där lådan med utklipp på tips och smarta grejer som man hade förr. Den är guld värd! Hade jag haft en skrivare kunde jag skrivit ut allt istället, men nu är det kopiera och klistra in som gäller.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PocketDream

Skräddare i Göteborg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela