PocketDream

mest om det som inte syns

like a child misses it´s blanket

Publicerad 2007-09-04 20:48:00 i

Sist vi sa hejdå var det hårt. Nu känns det omöjligt att funka utan! Saknar M så det svider. Fick knappt ett ord ur mig den sista kvarten innan jag hoppade av på dumma centralen. Låste in mina väskor, gick till pressbyrån och knep för första gången på flera år läpparna runt en pinne BlåBlend. Löjligt eller inte, men varje bloss är som en ... finns hälsosammare sätt att klara sig genom veckorna, jag vet, men...

Det är trettio oändliga mil dit,  jag vill åka dit och aldrig nånsin behöva åka därifrån. Så snygg, skön, ödmjuk. Fantastiskt.

Jag kom hem igår kväll, fick en idé, packade upp, gick och lade mig. Ritade ett nytt mönster och cyklade in till stan efter fräscha tyger. Har börjat på en gåva.

Om

Min profilbild

PocketDream

Skräddare i Göteborg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela