PocketDream

mest om det som inte syns

livet är en dans!

Publicerad 2007-12-05 21:46:00 i

Fan vad skönt det känns idag!
Trots att jag är sjukskriven, inte får fatt på någon sjukgymnast och känner mig allmänt övergiven av alla utom morsan, så är jag skitglad idag! Härligt!! Jag vägrar tro att det är de färgglada pillrena som gjort underverk. Nej nej. Det är såklart dansen! Dans. Vilket skönt klingande ord, dans, dansa, dansandes genom livet... allt som oftast på de där förrädiska taggarna men vid sällsynta tillfällen på sköra blomblad. Jag funderade på att stanna hemma och sura ikväll, sitta inträngd i ena soffhörnet med avstängd tv och överrösta regnblåsten med tycker-så-vansinnigt-synd-om-mig-själv-gråt. Men jag tog mig i kragen och gick ut och dansade! Fan vad gott det var. Och vad pigg man blir.

Mer dans åt folket.

Om

Min profilbild

PocketDream

Skräddare i Göteborg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela