PocketDream

mest om det som inte syns

flytta på dej flodhäst, jag vill ha vatten, jag vill ha vatten!!

Publicerad 2007-10-06 20:58:00 i


Mia och Klara  är det roligaste på svt på länge. Hoppas de har vett att släppa det på dvd. Fatta att jag kommer stå först i kön.

------

smakprov 1:

Killen -  Vill du smaka på min palsternacka? Nej! Nej förresten, jag tar en annan: My name is Jamie Oliver, can I put my delicious squash in your owen? Hehehe. Hehe.

Tjejen -  Men vafaan...

-----

smakprov 2:

Svärdottern  -  (klipper tånaglarna på svärmor) Men fy... usch.. Viveka, nu fick jag din nagel i munnen! Usch.. *spottar*

Svärmodern -  ... Vet du vad som har hänt nu Kristina? Nu har det hänt nåt intressant i det här rummet. Nu är vi släkt, nu är vi familj, för nu kan vi ta varandras tånaglar i munnen, nu har vi kommit varandra nära!

-----

Om

Min profilbild

PocketDream

Skräddare i Göteborg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela