PocketDream

mest om det som inte syns

min katt älskade mig - det räcker!

Publicerad 2008-03-28 20:30:00 i

Till salu: Baby skor. Aldrig använda - Ernest Hemingway


Egoism är bra, sån är jag - blondinbella


Kom igen - älska mig för fan - Timo Räisinen


Ett superintressant ämne i dagens kvällspasset i P3 - "vilka sex ord beskriver bäst ditt liv?" Mer eller mindre välkända människor har mer eller mindre begåvat klurat på sitt livs slogan på uppdrag av P3 och folket får gissa vem som sagt vad. Skitkul.

Vilka sex ord skulle du välja?


Liza Marklund behövde bara tre ord för att beskriva sig själv, men VILKEN beskrivning: Lång, gäll, gräll.


Mina innetofflor tar mycket plats på jobbet. Jag har inte mindre än 14 par som jag bär ömt och förvarar i en randig tyggarderob hängandes i ett alldeles eget hörn.

En lustigkurre tillika kollega tyckte jag skulle börja avlägga daglig bloggrapport om vad jag hade på fötterna - dagens outfit. Dagens fotbeklädnad. Himmel. Det känner jag inte för, däremot är jag sugen på att visa upp min nya underbara mjuka fina tröja i älsklingsfärgen. Så varsågod - i sann traditionsenlig blogganda slänger jag ut ett blygsamt foto.


image104

PS - dagens footwear - Spetsig ballerina präglad i albinoreptil, skinnbandskantning som slutar i rosett mitt fram. Gammal, skön och välbevarad.

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-03-28 20:39:52

jätte fin tröja (:
Kika gärna in på min blogg! :)
Ha en trevlig kväll! :)

Postat av: klara

Publicerad 2008-03-28 20:40:04

hoppas du får en bra kväll :)

Postat av: Emotional Talk

Publicerad 2008-03-28 20:43:18

Haha, rolig idé egentligen med bloggupdate när det gäller tofflorna :P

Trevlig helg

Postat av: Emotional Talk

Publicerad 2008-03-28 20:43:25

Haha, rolig idé egentligen med bloggupdate när det gäller tofflorna :P

Trevlig helg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PocketDream

Skräddare i Göteborg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela