PocketDream

mest om det som inte syns

jävligt lycklig singel!

Publicerad 2008-05-22 09:48:15 i

Vilken fantastisk tröst!! Helt plötsligt känner jag mig som en oslagbar vinnare i längden. Shit jag är bäst.
Varför? Kvinnor tjänar nämligen på att vara singlar. Fan vad grymt, äntligen nåt som faktiskt ligger en ordentligt i fatet. Är man gift eller sambotjej förlorar man 8% i lön jämfört med en singeltjej. Om hur saco (som står bakom den fantastiska upptäckten) kommit fram till detta bryr jag mig inte ett spår.
Betydligt intressantare är dessutom att killar förlorar på att vara singel. Män som är gift/sambo tjänar 15% mer än andra. Vilken nyhet. Veckans bästa!

image110

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PocketDream

Skräddare i Göteborg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela