PocketDream

mest om det som inte syns

adventsbaksmälla

Publicerad 2012-12-03 17:58:19 i

Efter en helg tillsammans med min energiska morsa (och en vild skyltsöndag på stan med mamma och hennes kompis) så var jag tvungen att lägga mig redan vid nio med värkande huvud och bultande nageltrång. Sov 11 timmar och vaknade i morse lika trött som jag var när jag lade mig igår. Men när jag beundrat den första snön lite och gjort mig en jumbokopp te, så kom energin tillbaka och jag gick igenom alla kassarna från gårdagen. Kunde snart konstatera att de få julklappar som fattades innan helgen nu tillkommit plus en massa andra roliga saker- en bjällervippa, en rosa koksboll, sekelskiftesprydnader till granen, en gammal men ack så tjusig burk och en garnbonad med en domherre på. Perfekt! Nu behöver jag inget mer innan jul.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PocketDream

Skräddare i Göteborg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela