PocketDream

mest om det som inte syns

Julpanik..?

Publicerad 2012-12-23 15:16:00 i

Nej inte direkt. Jag ska ju inte åka någonstans, bara vara hemma i myskläder och ta emot min familj med öppna armar. Jag behöver inte ens städa insåg jag för några dagar sen- jag kisade i mörkret för att försöka upptäcka några dammkorn jag kunde städa bort, men jag såg inte några. Det som inte syns, finns inte. I alla fall inte dagen innan julafton =)
 
Idag kokade jag tomtegröt till frukost och har lyssnat på julmusik hela dagen. Vikit in kolorna i cellofan och hämtat gratis granris i skogen bakom huset. Min sambo fick åka till ikea med sin syster och köpa en byrå, som han just nu håller på att skruva ihop. Systern ska få barn om en vecka och behöver någonstans att lägga bebisens saker. Jag älskar ju att åka till ikea, men helst inte dagen innan julafton.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PocketDream

Skräddare i Göteborg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela