PocketDream

mest om det som inte syns

lyckan i att göra matlådor

Publicerad 2013-03-03 21:55:00 i

 
 
När jag gjorde boeuf bourguignon till lunchlådor häromdagen, så kom jag att tänka på något. En krönika av Hanna som jag kände igen mig himla mycket i. Det handlade om att höra ihop med en arbetsplats. Att ha kollegor, vara viktig, ingå i sammanhang. Att känna skillnad på helg och vardag. Att kunna uppskatta att stå och göra matlådor med söndagsångest i magen. Hanna skriver alltid så det kniper tag i hjärtat.

Kommentarer

Postat av: Pierreen

Publicerad 2013-04-10 16:03:14

Gu det ser galet gott ut!

Svar: Det är värt att prova!
PocketDream

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PocketDream

Skräddare i Göteborg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela